Femton timmar senare...

Femton timmar sen mitt förra inlägg och nu är jag hemma igen.
Känner mig verkligen misslyckad på jobbet... självförtroendet sviktar oroväckande...
Jag räcker liksom inte till.
Vet inte om det beror på att jag helt enkelt inte är tillräckligt kompetent, eller om det beror på att ingen skulle klara av det bättre eftersom arbetsbördan är för stor.
Men det händer saker HELA tiden.
Sjuttielva bollar i luften samtidigt och hela tiden kommer nya bollar och aldrig hinner man bli klar med någon av dom så dom blir färre.
Väldigt frustrerande.
Mitt i allt ringde en kvinna och sa att hon kanske sett katten.
Mitt i Hässelby Villastad.
Jag ska åka dit och kolla imorgon, det blev för sent idag.
Hon lovade i alla fall att om hon såg katten nån mer gång så skulle hon försöka få tag i den så jag kan komma och kolla om det är vår älskade pluttefnutt.
Hoppas.
Nu ska jag läsa klick på aftonbladet.
Om Brad och Angelina och deras fejkbröllop.
Så himla exajting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback