lack of inspiration

Har inget direkt att skriva om.
Känns bara inte så bra att vara tyst i flera dagar.
Har jobbat idag både dag och kväll.
Gick finfint.
Har börjat ta den där medicinen. En halv om dan till att börja med.
En vanlig effekt är ju att dom symptom och obehag man har blir VÄRRE dom första veckorna.
Kul!
Idag har jag mått bra förutom lite såna där dementor-känningar.. sekundsnabba aningar av djupaste, djupaste nattsvarta superdeppångest.
Inte så trevligt men jag biter ihop och så går det över på två sekunder.
Det blir också bättre om man dricker något kallt konstigt nog.
Däremot igår på väg till jobbet så var jag tvungen att hoppa av tunnelbanan innan jag var framme.
Fick akut panik.
Tröstar mig med att det nog är tabletterna som spökar, det gäller bara att härda ut.
Tog en sån där sövande atarax och inbillade mig att det blev bättre.
Kände mig som vanligt sämst på förmiddagen och sen blev det bättre ju längre dagen gick.
Skumt.

Nu är det melodifestivalen men jag orkar inte kolla. Är väl slut snart ändå.
Ska försöka sova snart.
Imorgon jobbar jag bara kväll så jag får sovmorgon.
Wonderbart. Eller vad det kan heta på tyska.
Nu fick jag panik igen!
Av hunger!!
Tack vare findus kan jag snabbt åtgärda det.
5 rätter för 99 kr.
Värsta klippet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback