upprättelse

well I say...
Nu har dom kommit på att dom inte klarar sig utan mig på jobbet.
Vad som helst verkar dom kunna ta sig till för att få in mig till kontoret så jag kan backa upp den nya stjärnan.
Jag har sagt det att jag gärna hjälper till men att jag tyvärr inte tål stress längre och att jag är rädd att sugas in i hemskheten igen och inte tänker tillåta det...
... att jag inte kan ansvara något minsta för planering eller scheman...
... att jag vägrar gå till jobbet med ont i magen inför morgonens ev. kriser...
... att om jag känner att blodtrycket ökar det minsta så hoppar jag av...
VISST! säger dom.
Ingenting behöver du göra.
Bara finnas där och stötta nya stjärnan tills hon fått lite ordning.

Så vi ska prova ett tag.
Det är ju bara tillfälligt.
(HA,HA,HA! Låt mig skratta en kvart. Som om det där stället någonsin kommer att komma i sådan ordning att EN person klarar av att hålla i alla trådar! HO,HO!)

Kul med omväxling tycker jag.
Lite dåligt samvete för mina damer och herrar... men villkoret från min sida är också att dom får en fast ersättare för mig och inte en massa strul.
Idag är jag dock ute på fältet som vanligt.
Imorgon... back to the office.
(ska passa på att äta ordentliga luncher... Micro! Vilken lycka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback