bizzi, bizzi

OJOJOJ!
Idag är det fullspikat schema.
15 punkter har det blivit på min lista.
Har precis släpat mig upp efter en lite orolig natt.
Har skällt på dottern ett antal gånger för att hon aldrig går och lägger sig.
Skällningen har varit på en rätt skum och barnslig nivå eftersom jag själv varit i zoombietillstånd.
Stackarn.
Nog för att det kanske fanns fog för lite tillsägningar och påtryckningar, men absolut inte för de tillskrikningar och verbala konstigheter som ljöd ur min mun.
Minns lite dimmigt.
Lite kanske kan skyllas på mitt cold-turkey-tillstånd.
Avgiftning från socker är inte att leka med.
Men idag är det femte dagen och jag tycker jag är duktig.
Efter första nattens pepparkakeincident så har inget annat slunkit ner som inte borde det.

Bäst att köra igång nu så jag hinner det jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback