godkänt

Har klarat av dom flesta punkterna nu!
Mycket bra!
Sitter nu i startgroparna för att ila till tunnelbanan och åka in till globala gymnasiet med sonen.
Öppet hus som sagt.
Har slagit till idag på snackis-abonnemang på comviq och en ny telefon.
Jag vet jag är knäpp.
Men abonnemang måste jag ha, också med tanke på att det är lättare då att se hur mycket jobbet ska betala, och en ny telefon av lite bättre kvalitet är en nödvändighet.
Har också avsagt mig lite medlemsskap i diverse klubbar.
Och postat böcker till Tyskland.
Och varit på apoteket och köpt livmodersvaccin till dottern som hon ska hämta på fredag för att sen rusa upp till sköterskan med och bli sprutad.
Och handlat en massa tråkiga nödvändigheter såsom kattsand och lök. Medmera.

Klapp, klapp på mitt eget huvud för idag har jag fått massor gjort!
Inte illa för att vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback