uppiggning pågår

Sitter med en stoooor kopp kaffe och inväntar koffeinkicken.
Höll på att somna på tunnelbanan hem, måste ha sett märklig ut som jag skelade och klippte med ögonlocken.
Dottern river morötter.
Hon ska tillaga middag till henne och sonen.
Själv ska jag gnaga i mig en kycklingklubba.
Kanske några grönsaker till.
Typ broccoli.
Har ätit dåligt idag.
Bara två små burkar med makrill på hela dan.
Alldeles för lite.
Men dagen har varit lite ostrukturerad.
Gick ju dubbelt med nya människan (som för övrigt verkade vettig) och mycket tid gick åt till babbel och information.
Blev liksom ingen tid över till mat.
Ändå hade jag en hel timmes lucka då jag inte visste vad jag skulle göra.
Så jag satte mig i en port och ringde polarinnan i Tyskland som ska få en dotter på fredag via kejsarsnitt.
Spännande!
Imorgon är jag ledig och då har jag en to do-lista bestående av 13 mer eller mindre jobbiga punkter att avklara.
Bl.a. ska jag och sonen åka på öppet hus i dotterns skola.
Ser fram emot det eftersom dom precis flyttat in i nyrenoverade lokaler vid Zinkensdamm.
Superfint enligt dottern.
Och superbra mat får dom.
Verkar toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback