rekommenderar!

Om det är någon som läser det här som sitter i valet och kvalet inför gymnasievalet så säger jag bara det att GLOBALA GYMNASIET... jag är KÄR i Globala Gymnasiet!
Jag är kär i rektorn!
Jag är kär i Pelle Kock! Han som lagar maten och bakar varje dag.
Jag är kär i själva byggnaden och jag är kär i eleverna.
En underbar skola som lever upp till allt dom utlovar.
Kolla in
det här !
Det är inte bara säljsnack, det ÄR så bra det är på riktigt.
Jag blir så lycklig.
Bra skolor växer inte på trän.
Önskar bara att den fanns när jag skulle välja gymnasium för hundra år sen.
Troligen kommer sonen att välja bildprogrammet där.

Nu är vi hemma igen allihopa.
Imorgon ska jag gå på ett annat schema.
Tristaste schemat ever.
Men det är bara tillfälligt och det är inte särskilt slitsamt.
Får stå ut.

Edit: hajar inte varför länken ovan inte funkar, men gå in på www.globalagymnasiet.se!

Kommentarer
Postat av: atena

härligt att du trivs så bra :)

Postat av: moonlight

hi,hi...
Det är trevligt för min ålderskris om jag framstår som en entuiastisk gymnasist, men det är ju faktiskt så att jag är en gammal mossig förälder med barn som går i globala...

2008-01-31 @ 06:22:04
URL: http://moonlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback